
Z kilku rozmaitych opakowań artykułów szykuje się zestawy, jakie trafiają później do sprzedaży. Proces ów nazywany jest konfekcjonowaniem. Wbrew pozorom co-paking nie jest łatwym zadaniem, z tej przyczyny wytwórcy często stawiają na jego zlecanie firmom zewnętrznym. Dzięki przekazaniu procesu przepakowania jednostce zewnętrznej, nie muszą aktywnie brać udziału w całej akcji, a wyłącznie w jej początkowej fazie, to znaczy drobiazgowych uzgodnieniach tyczących się kompletów promocyjnych i ewentualnie w zakupie komponentów (zobacz dodatkowe informacje). Resztą zajmuje się wykonawca, który odpowiedzialny jest za produkcję zestawów, ich kompletację zgodnie z przyjętymi założeniami, wydanie towaru, a nierzadko też za dystrybucję artykułów do odbiorcy końcowego.
Jakie branże najczęściej korzystają z co-pakingu? Można wspomóc się w odpowiedzi na to zapytanie, przemierzając kolejne półki w supermarkecie i szukając specjalnych zestawów promocyjnych. Największą ich liczbę możemy znaleźć w gałęziach branży spożywczej a także chemicznej. Dużą część stanowią opakowania kosmetyczne.
Jeżeli masz ochotę odkryć więcej danych na omawiany temat – odsyłam do serwisu (https://medicus.ie/pl/12/radiolog), gdyż w tamtym miejscu są wartościowe fakty opisujące prezentowany wątek.
Tuż za nimi kryje się branża komputerowa a także prasa (zamieszczanie akcesoriów do periodyków, wklejanie próbek artykułów, itd.).